Een andere WordPress.com site

Riet en water en licht

Mijn leven gaat veranderen.. Mensen hebben het er over en ook de kaarten vertellen dit. Het is niet zo’n kleine verandering – maar een grote. Ik merk het aan mijn innerlijke beweging en wat ik belangrijk vind. Ik merk dat ik oude waarde los laat en dat er langzaam iets anders voor terug komt. Ik merk dat ik anders reageer en zelfs dat ik de wereld ander aanschouw. Er ontstaat een enorme rust in mij en daarin laat ik stromen wat er is. Momenteel ben ik ook bezig met een meditatiegroepje en het geeft me ook inzichten die ik niet had verwacht.. En ik trek zelfs orakelkaarten met als thema veranderingen. En toch zit ik nog in een tussen fasen en vraag me af wanneer het werkelijk zo ver is – dat ik die nieuwe uitdagingen ga ontvangen! Ik denk die kring van zijn steeds groter wordt.

Commentaren op: "Vanuit de stilte naar het nieuwe" (5)

  1. en weg zijn ze weer in de nesten van vogels,
    en groeien er zo weer nieuwe 🙂

  2. Ha Kruidje mensen zijn op zoek naar verandering
    en zijn zoekende.
    Fijn en gezellige weekend.
    Groetjes Christiene.

  3. hihi .. ik proef ongeduld, kruidje? 😀

    laat maar lekker komen wat komt!

    heel veel succes ermee! 😀

    fijn weekend,

  4. Ik hoop, nee ik weet het welhaast zeker dat jij de veranderingen aan zal kunnen. Meer nog, je leven zal daardoor verbeteren en ik hoop zo voor jou dat je de rust in je ziel zal vinden kruidjelief!

Geef een reactie

Tagwolk

