Een andere WordPress.com site

Ui, knoflook of peper poeder zelf maken.

Snij de uit, knoflook of peper fijn, leg het dan op bakpapier in de over en laat het op een lage temperatuur drogen.(170 graden of  minder, kan een paar uur duren) en haal het uit de oven als het gedroogd is. Maal het dan door blender of maler. laat even met rust en doe het in een glazen pot.

kruidje – http://www.kruidje.nl – Marja Hoefsmit

Commentaren op: "Hoe maak ik uien poeder?" (5)

  1. Mooi Kruidje om zelf te maken de kruiden poeders
    Maar bij knolook heb ik het idee als ik dat gebruik
    De slaap wel vergeten kan.
    Groetjes Christiene.

  2. Ik moet je eerlijk bekennen dat ik van de keuken weinig of niets weet, mijn lefla is de kok in huis *wink, big smile*

  3. wow zeg dat is nog eens een leuke weetje zeg maar goed dat ik niet kook want anders zouden meestal frieten zijn hehe
    groetjes antony

  4. dank u wel voor het goede idee. ik zal het zeker gaan gebruiken. dan kan ik er ook capsules van maken. ik moet veel uien, knoflook en kaneel eten, dit in verband met mijn suikerziekte

Geef een reactie

Tagwolk

