Een andere WordPress.com site

Tijdens de theeceremonie had ik Manna – het is een bijzonder kruidje – die heel zoet is en als suiker gebruikt kan worden.
In de bijbel heb ik er vaker over gehoord. Dat het in de woestijn als voedsel gebruikt kan worden en kracht geeft. Niet alleen fysieke kracht, maar ook sprituele en goddelijke kracht.
Met Manna in de handen stroomt het. Met manna wordt het bewustzijn vergroot en krijg je dingen te zien en worden beelden helder. Manna is de hars van de boom Boswellia Thurifera, het zijn witte korreltjes en kan naast dat het zoet is gebruikt worden om muggen te verdrijven en Malaria tegen te gaan. Het helpt tegen een gezonde huid en werkt positief op de spijsvertering en verdrijft de hitte van de koorts.
Manna wordt ook gebruikt al wierook in de kerk en helpt mensen te ontspannen en mee te gaan in de spirituele contact.
Het helpt je open te gaan en inzicht te krijgen, het laat je zien dat je niet alleen bent, maar dat jij deel bent van een groter geheel.

Commentaren op: "Manna – Hemels voedsel" (8)

  1. die manna heeft nogal een werking, en ik heb er nooit over gehoord

  2. ik heb vroeger wel van manna gehoort maar dat het in deze tijd gerbruikt word wist ik niet.
    Groetjes Christiene.

  3. Ook ik ken het alleen uit de bijbel Marja en wat mooi dat het nog steeds wordt gebruikt!

  4. en hoe kom ik aan manna?

  5. manna ..
    ik ken het ook niet, kruidje!
    ik lees dat je het gewoon kan kopen?

    daar ga ik ‘ns op letten.
    dankjewel voor de tip! 😀

    • Ik heb eendelijk manna gekocht de eenige pleek waar je kan dat vinden is in sicilia daar was ik op wikipedia je kan meer informatie vinden

  6. ik zoek ook manna wierook maar kon het ook niet vinden.
    zou ik dit bi8j jou kunnen bestellen?
    gr maureen

Geef een reactie

Tagwolk

