Een andere WordPress.com site

sneeuwklokje

Sneeuwklokje
Als ik een plant of kruid beschrijf ga ik naar binnen en bekijk wat het avontuur is wat de plant met mij wil delen. Een afbeelding van een kruid helpt mij al om mij daar op af te stemmen en dat is nu ook het geval. ALs ik bij een Sneeuwklokje naar binnen ga en ja ongelofelijk de eerste sneeuwklokjes zijn al weer gesignaleerd, merk ik de vrolijke energie die van de belletjes afkomen. Ik verbind mij met de klokjes en wordt daar vrolijk van. Het gaat naar mijn hoofd waarin het de zwaarte weghaalt en brengt mijn ogen en neus in beweging. Het geeft mij kracht om vooruit te gaan en tot handelen over te gaan en gaat van mijn hoofd naar beneden. Ik ga met de bloem naar het bolletje en voel de zwaarte kracht deel van mij worden. Het maakt mij niet zwaar, maar wel bewust dat ik beweeg en ik merk daarin een loslaat proces waarin zelfs mijn vingers mee wil doen.
Ik ervaar een weidsheid, alsof de wereld voor mij is en heb contact met mijn hart alsof het serieus genomen wil worden. De stroom die nu ontstaat helpt mij te ervaren dat ik de wereld aan kan en zingend verder kan.
De lente geeft mij het gevoel dat ik uit mijn winterslaap getrokken wordt. Hoewel het klokje iets te vroeg groeit denk ik dat het mij open en vrolijk maakt en dat ik daarin mij bewust mag worden van mijn kracht.
En dat is precies wat ik nu doe. Ik kan wel wachten totdat men vraagt wat ik moet doen, maar ik geef dan mijn eigen kracht weg. Als je er voor kiest om open te staan voor wat er in jouw vloeit, moet je dan bang zijn om die nieuwe weg op te gaan? Ik denk dat het sneeuwklokje mij wil helpen om te geloven in mij zelf. Ik ben mij bewust dat ik zo mijn eigen transformerende eigenschappen laat stromen

Geef een reactie

Tagwolk

