Een andere WordPress.com site

Engelwortel als kracht

Engelwortel

Ik gaf gisteren wat mensen een wortel van een engelwortel in de hand en ik keek wat het effect was bij de mensen. Ik merk zelf dat het veel met me doet, het is krachtig en ik moet er voorzichtig mee zijn. Een amulet van een wortel zal wel eens te krachtig kunnen zijn. Maar een kruidenbuideltje met een engelwortel is prima. Ook werd er van de kei harde wortel vroeger poeder gemaakt door de monniken. Het plaats mensen in hun eigen energie en zorgt er dan voor dat ze een stuk basisveiligheid kunnen voelen. Het lijkt net alsof mensen dan de engelen kunnen zien en meegenomen worden in die zachte koesterende kracht. Mooi om dat te zien. Mijn vriendin die in de overgang was, werd rustiger en vertelde me dat ze veel beter in harmonie kon komen en ook een man die moeite had om te aarde, voelde plots de energie makkelijker naar zijn benen stromen. Harmonie met een engelwortel het was zo mooi om te zien.

http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/ayourtha/?menu=article&categoryID=1918778&articleID=28057199

hier is het artikel te vinden of mail me naar ayourtha@gmail.com

Commentaren op: "Engelwortel als kracht" (5)

  1. wilma pichel zei:

    Dag Marja, grappig. Ik was op zoek naar Angelica tinctuur van Zonnegoud. In het verleden heb ik dit voorgeschreven gekregen voor mijn niet werkende bijnieren. ik zou wel een wortel willen hebben.Kijken(voelen) wat dit met mij doet. Mijn adres is : heb ik even weg gedaan – bedankt!

  2. ik heb ook wel interesse: heb je gemaild!

  3. rAYMOND VAN eMMERIK zei:

    Goedemorgen Marja,

    de wortel lijkt me een goede extra ondersteuner die ik kan gaan inzetten. Ik hoor ook graag waar ik het bedrag naar toe kan overmaken.. ik wil er graag 2 afnemen.
    Liefs Raymond van Emmerik

  4. Geschiedenis Gebruik Het kruid wordt al genoemd door de schrijvers uit de klassieke oudheid. Rond de 15de eeuw werd Engelwortel verwerkt in een recept tegen de pest, het maakte ook deel uit van het Karmeliterwater, wat weer beschermde tegen boze geesten en heksen. Parkinson, in zijn “Paradise in Sole”, uit 1629, plaatste de Engelwortel als eerste van de geneeskrachtige planten. Engelwortel werd gebruikt voor het neutraliseren van gif, later ook bij lichamelijke kwalen als verstopping, ademnood en galpijnen. In 1665 werd Engelwortelwater, Nootmuskaat en Theriak vermengd en gegeven aan mensen die aan de builenpest leden. Dit middel werd “de Koning’s Excellente Pestrecept” genoemd, en werd gepubliceerd door College van Artsen in Londen.Verder werd het kruid ook gebruikt om de placenta uit te drijven bij mens en dier. Bij hondenbeten, mogelijk als een soort voorloper van de tetanusinjectie, werd de gemalen wortel met pek toegepast. Ook werd het gebruikt in een siroop voor spijsverteringsstoornissen. De thee van het blad werd gebruikt bij flatulentie.

Geef een reactie

Tagwolk

