Een andere WordPress.com site

helmkruid made by Marja Hoefsmit

Knoppige Helmkruid – Scrophularia nodosa

Ik was net bevallen en kon de draad niet meer oppakken. Een kruidentherapeut gaf mij deze geknopte helmkruid en tot mijn verbazig was in binnen een week al weer beter. Als ik naar het kruidje kijk merk ik dat je deze in kan zetten voor extra energie. De rode kleur verklapt dat het iets doen met de bloedsomloop en het werd vroeger ook wel aambeikruid genoemd.
Als ik naar binnen ga voel ik een stuk opgewondenheid en actie om er voor te gaan. Het activeert mijn creativiteit en zorgt dat ik in mijn kracht kom te staan.
Het helpt mensen weer naar hun eigen energie te begeleiden, vooral als je veel aan andere geschonken hebt. Een oppepper en een kruidje om rekening mee te houden.

Made by Marja Hoefsmit in 2013

Geef een reactie

Tagwolk

