Een andere WordPress.com site

Rozen

Gebruik eens wat vaker rozenblaadjes als kruid. Ik haal van die heerlijke geurende blaadjes op de markt – en verwerk ze vaker in mijn kruidenmengsel die ik voor mensen bereid. Dan merk ik dat mensen daar heel open en vrolijk op reageren.
Ze voelen zich byzonder, ze voelen zich speciaal. Maar het is een kruid dat ook goed effect heeft op het hart, bloedvaten en zorgt dat er een zachte pulserende werking plaats vind in het lichaam en organen… Met de rozenblaadjes zeg ik – mens hou van jezelf..

 

Heb je zin in een speciale mengsel – voor 7,50 maak ik er een voor je – zend verzoek naar ayourtha@gmail.com

Geef een reactie

Tagwolk

