Een andere WordPress.com site

Gohyahthee

Gohyah thee

Gohyah thee
Ik nam bij de toko Gohyah thee mee – gewoon om persoonlijk te proberen. Het heeft een wat zurige smaak en doet mij als energie denken aan zuurzak. Nu ik naar de omschrijving van Goyahthee kijk zie ik dat het vaker voor diabetes wordt toegepast. Het is een grote bittere komkommer en is familie van de pompoen. Het reguleert de diabetes en wordt toegepast bij kankerproblemen. Het heeft een link naar de hart energie en helpt bij vochtvermindering, leverproblemen, en helpt vocht te verminderen. Het helpt ook bij luchtwegen problemen, zoals astma en helpt de lichaamsgewicht te verminderen.
Als ik de gedroogde bittere meloen in mijn handen doe, dan merk ik de pulserende energie die van de meloen afkomt en deel maakt van mijn handen en daarbij de aderen en de hartslag beinvloed. Ik stroom mee met het ritme van de hart en het maakt mij open en blij – alsof ik een andere bewustzijn mag begroeten. Hierin gaat het naar de bijnieren toe en zorgt dat energie daar ververst wordt, ik krijg er ook nieuwe energie van.
Het helpt mij ook vanuit mijn buik en darmen meer te stromen en activeert het gevoel van mogen zijn en helpt mij zelf beter te uiten. Het grappige is dat de pulserende werking zelfs mijn oren bereiken en daarin de lucht en energie verbeteren.
Dat de gohyah thee zoveel met me doet, vind ik heel byzonder. Ik denk dat ik daar even wat van ga drinken om te kijken welke resultaten de thee op mij zal hebben. Het is wel een bitter kruid, dus oppassen met te veel.

Geef een reactie

Tagwolk

