Een andere WordPress.com site

Er wil een esdoorn groeien in mijn tuin. Mijn allereerste gedachte is, die gaat groot worden, er uit er mee. Het valt mij op dat er nergens zaad van de esdoorn aanwezig is en het verbaasd me dat het juist in mijn tuin wil groeien.
Met een zaag in mijn handen wilde ik al beginnen, maar de boom liet mij stoppen. Ik denk dat ik het toch nodig heb momenteel. De oude Japanse esdoorn wilde niet meer en nu is er een gewone esdoorn voor in de plaats gekomen – heel apart.

Commentaren op: "De Esdoorn in mijn tuin" (2)

  1. Sonja Verswijver zei:

    Gewoon laten groeien, je zal zien dat hij nodig is

  2. Bijzonder, ben eigenlijk wel benieuwd hoe hij eruit ziet.

Geef een reactie

Tagwolk

