Een andere WordPress.com site

Vandaag en vannacht ben ik bezig geweest met het thema geven en ontvangen. Ik kreeg een waarschuwing dat ik teveel gaf:)
Maar welk kruidje hoort er bij. Ik denk dan al gauw aan de goudenregen – die als een douche het goud rondom je heen strooit, maar ook sint jans kruiden helpen je een natuurlijke balans met de aarde herstellen, waarin je de voeding van de aarde mag accepteren. Of die droom waarin dwergen met kruiwagens vol boterbloemen kwamen om hun goudse energie met mij te delen. Of de goudsbloem die mij de regenboog liet zien, die de pot met goud verstopte.
Energetisch brengen deze kruiden licht en helpen ze de energie in jou te herstellen tussen geven en ontvangen en dat is goed.

Commentaren op: "Geven en ontvangen – zijn ze in balans. Kruiden die dit kunnen herstellen" (2)

  1. die droom met kabouters met hun kruiwagen zou ik ook wel eens willen dromen

  2. Ik hou van boterbloemen 🙂

Geef een reactie

Tagwolk

