Een andere WordPress.com site

Op een gegeven moment werd ik bewust dat ik een van de tweeling ben. Er zijn veel mensen die in de buik onbewust een zusje of broertje tegen komen, maar als de zwangerschap uiteindelijk volbracht is, blijkt er maar een te zijn. Ik heb wel eens gehoord dat een op de 12 mensen dit soort ervaring mee maken, maar als ze als eenling geboren worden, bedenkt men niet dat die mogelijkheid aanwezig kan zijn. Zo gebeurde het ook bij mij dat ik de leeftijd van 34 ervoer dat ik een van de tweeling was. Maar het verklaarde veel.
Ik had me altijd eenzaam gevoeld, er was geen zichtbare persoon naast me waar ik mijn verhaal kon vertellen en meestal hebben kinderen met deze ervaring behoefte aan onzichtbare vriendjes en kunnen makkelijker contact maken met de spirit world.
Lig jij ook vaker aan een zij van een kussensloop en niet in het midden? In bed of tijdens het slapen creeer jij een ruimte voor een denkbaar persoon naast je, terwijl je alleen bent. Als je vraagt waar je broertje of zusje naast je is, dan is dat vaker heel makkelijk te zeggen. Het is voor of achter, of aan een bepaalde zijkant waar je ruimte geeft aan je tweelingbroertje of zusje. ALs het ware is er een gat in je aura die te wijten is aan de persoon die eigenlijk naast je aanwezig zou moeten zijn, als het goed is – stroomt er een energie baan van kruin door het lichaam naar de voeten, ook deze zal niet in het midden plaat vinden maar aan een kant. Ik merk dat als ik mensen bewust maak over de tweelingen energie, dat ze dan ook makkelijker deze energie kunnen sturen naar hun eigen middelpunt.
Het is ook heel appart dat je aanvoelt wat een ander meemaakt. Als compensatie van een tweelingbroertje of zusje gebruik je dit talent nu voor iedereen. Je voelt aan wat andere mensen voelen of denken en maakt automatisch verbinding met mensen rondom je heen alsof het je tweeling helft is. Dit is soms heel verwarrend, omdat je zo in een ander gezogen wordt, dat je vergeet wie je zelf bent. Als je er bewust van bent kan je ook makkelijker bij je eigen kracht komen en merk je dat je bij je eigen eenheid kan blijven. Maar het over gevoelige is niet raar, maar eigenlijk een heel persoonlijk en open proces.
Ik raad mensen aan die juist beseffen dat ze een van een tweeling zijn om de jongen of het meisje een naam te geven en daarin in jouw systeem geboren laat worden.
Besef dat je soms plaats geeft aan die tweeling energie en dat dit mag stromen. Praat eens in gedachte met je tweeling en laat het stromen. Hij of zij zal antwoord geven waarom hij of zij niet geboren is en waarom deze keuze genomen is.
Je gaat ook bewuster met mensen om en je zal merken dat je meer afstand kan bewaren naar anderen toe en makkelijker bij je eigen kern en ik kan blijven. Een goede oefening is om naar je middelpunt te gaan en een mantra opzegt waarin het ik ben geactiveerd wordt.
Het delen van geluk en verdriet met je denkbare tweelinghelf kan ook helpen om makkelijker met situaties om te gaan.
Als kruiden adviseer ik den kersenbloesem, is ook als bachbloesem te koop, of koop kersen, want die komen ook op de wereld met twee aan elkaar. Het helpt een stuk pijn en verdriet te verwerken en zorgt dat je sterker bij jezelf kan zijn.
De Amandelenergie kan helpen om de energie weer bij jezelf compleet te maken. Tijdens het proces van ontbinden van je tweelingziel, die ook bij je was tijdens het procesvan groei en in de buik afgestorven is, is er een grotere behoefte ontstaan aan meer cyanide die bijvoorbeeld in amandeltjes thuis hoort. De behoefte aan amandeltjes zorgt dat je energie balans weer versterkt wordt en dat je het makkelijker kan laten stromen.
Crocus – saffraan – kan een eicel splitsen waardoor er spontaan tweelingen geboren kunnen worden. Het is dan ook de medicijn om weer naar de twee eenheid van jezelf terug te gaan en de heelheid niet alleen voor je zelf maar als oorpronkelijke energie terug te komen.

Marja Hoefsmit – http://www.ayourtha.nl

Commentaren op: "De kracht van de tweelingen" (1)

  1. Interessant Marja.

Geef een reactie

Tagwolk

