Een andere WordPress.com site

link naar de lessen

Ja je kan via een mail naar kruidje@gmail.com meedoen met lessen programma en ook http://www.slideshare.net/kruidjeles/les12-22120701 hier zal de lessen te vinden zijn.

Heb je een dropbox account kan ik de map van lessen sharen

Marja

 

Commentaren op: "link naar de lessen" (1)

  1. wilma pichel zei:

    hoi marja, ik wil wel mee doen aan het lessenprogramma. Ik weet niet hoe ik jou kan helpen,maar ik zal mijn best doen. ik heb geen dropbox(weet niet wat dit is) Hoe weet ik wanneer er een nieuwe les is?

    groeten van Wilma

    Date: Wed, 29 May 2013 13:29:40 +0000 To: wilmapichel@hotmail.com

Geef een reactie

Tagwolk

