Een andere WordPress.com site

Knoflook neem je mee

knoflook
Knoflook is een weldaad voor de mens – als ik naar het buitenland ben, koop ik eigenlijk vaker een knoflook of zoek ik recepten waar knoflook in zit omdat het eten van knoflook je immuunsysteem activeert. Het weert bacteriën en schimmels en laat het bloed beter doorstromen. Het helpt virussen te bestrijden en is goed voor het hart. Ik weet je krijgt er een slechte adem door, maar is dat alles?
Ook een gekneusde knoflook op een wrat of kalknagel helpt.

Heb je een klacht of wil je een eigen kruidenmengsel bestellen, mail me dan via kruidje@gmail.com

http://www.gratiswebshopbeginnen.nl/winkel/kruidenweb

Commentaren op: "Knoflook neem je mee" (1)

  1. Ik heb ook altijd knoflook in huis… het liefst van die grote, verse bollen 🙂

Geef een reactie

Tagwolk

